Lördag!

Här kommer inlägget, David ;)

Jag hade fått veta att jag skulle få följa med på någonting en dag och det blev i lördags. Vi åkte från Rättvik och jag fick inte veta vart vi var på väg eller vad vi skulle göra. Fick en hint när han försa sig med Biltema i Mor...a. Så jag fick veta vilket håll det var åt i alla fall. Efter vi passerat Mora och jag börjar se skyltar mot Orsa så får jag mina aningar. Det var till Orsa Björn Park som vi skulle. Vilket var en jätteroligt idé för där har jag ju aldrig varit trots att jag ändå jämt bott relativt nära. 
Tyvärr blev det inte så mycket vettiga bilder eftersom jag inte hade laddat min kamera så vi får nöja oss med lite mobilbilder. Vi såg djur som isbjörn, järv, berguv, sibirisk tiger, snöleopard och varg. Riktigt häftigt. Jag vill tillbaka dit i sommar när alla andra björnar är vakna också. 
Inte så ofta som man blir bjuden på ett litet äventyr. Det uppskattas!

På väg dit, det låt en bit ut i skogen. 
 

En isbjörn! 


Sibirisk tiger. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0