Mail.

Eftersom jag skickar ut så mycket ansökningar om jobb hit och dit så kollar jag ju min mail så gott som dagligen. Ibland flera gånger om dagen. Man är ju så van att man antingen inte får något svar alls eller svar att man inte fått tjänsten. Det är så svårt att förstå att det verkligen sitter någon där på andra sidan vid en annan dator och kollar igenom det man skickar. Jag sökte jobb igår på Clas Ohlsons lager i Insjön eftersom de hade satt ut en annons på hemsidan. Nu när jag vaknade och kollade mailen så hade jag fått ett mail från en person på Clas Ohlson, hon frågade om jag bara hade råkat trycka i fel ruta angående körkort eftersom jag tryckt i nej och på mitt cv stod det att jag har körkort sen 2008. Jag blev så förvånad, aldrig har jag fått respons på en sån grej eller så snabbt. Men det känns ju som att jag måste vara lite intressant ändå eftersom de gör sig besväret och dubbelkolla en sån sak :)

Nu ska jag spela the sims 3 igen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0