Pepp.

Miley har fått vattkoppor så mamma och jag har fått hänga med henne igår och idag. Hon och jag har bland annat tittat på Pippi, pärlat och legat i sängen och gömt oss för spöken. Nu tog jag en paus och kikade lite på arbetsförmedlingens hemsida och hittade en del jobbannonser som jag tänkte söka senare idag. Marlene kommer nog snart och hämtar Miley. Då ska jag och mamma fara till Borlänge och fixa lite olika saker. Hoppas på att bänken äntligen har kommit in på Ikea, jag var där i tisdags och skulle köpa den men då fanns den inte. Fast det stod på deras hemsida att det fanns 5 st hemma. Men men, blir en tur till idag som sagt. Samt en timmes combat efteråt också.

Jag ser fram emot helgen och träffa lite vänner. Blev så pepp när jag pratade med Lottis igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0