Storm.

Det har blåst väldigt mycket idag, det var inte så kul att gå ut idag faktiskt. Men trots det så tog jag mig till biblioteket och skrev ut några cvn och vidare till Rusta, Blomsterlandet och Clas Ohlson. Jag fick prata med chefen på Blomsterlandet och det var riktigt trevligt.
När jag var klar med det så var Sara klar med träningen så jag mötte upp henne på Willys och vi tog en snabbis in på Rusta igen. Vi gick hem till henne och donade en stund, gjorde mat och nu har hon åkt till jobbet. Det är rätt trevligt att bo ihop så här, hon jobbar några timmar och jag städar lite och fixar grönsaker och dipp som vi kan äta när hon slutat jobbet. Man ska vara glad för det lilla. (:
Nu ska jag roa mig med att spela The sims 3 som jag kom på att Sara faktiskt har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0