Ny byrå.

Det har varit en ganska lång dag idag. Miley kom hit vid klockan åtta imorse. Marlene kom och hämtade henne vid kl fyra. Då åkte jag och mamma direkt till Borlänge. Äntligen fick vi tag på byrån som mamma ska ha i sitt sovrum:


Sen svängde vi in på Jula och sa hej till Jennie och Pernilla som jobbade, jag lämnade mitt passerkort så nu är jag no longer a part of Jula. Så nu säger vi bye bye till Jula och ser vad för annat kul man kan hitta på! 
Nästa stopp var på Elgiganten och nu har mamma fått sig alldeles egen htc! Den ligger på laddning nu så ska hon få lära sig den imorgon. När vi var klara där så var det dags att dra sig till Må bättre, en pass combat med Nina! Jag kände mig som sagt fortfarande inte helt hundra, lite ont i nacken fortfarande, men jag är inte sjuk.. Jag tycker att det kan gå över eller att jag blir sjuk på riktigt. Konstigt. Mamma rejsade omkring i Borlänge en timme medan jag tränade. Nu har jag duschat och sitter här i soffan och vilar mig, blev rätt så trött efter träningen. Fast jag inte var helt mig själv så får alltid Nina igång en så man kör hårt ändå. Riktigt bra är hon :) 
Nu ska jag kika på lite jobbannonser som sagt... Sen väntar sängen! :) 






 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0