Tåg.

Jag känner mig lite som en löpare i ett lopp. Jag står på starten och bara väntar på att det ska ljuda så jag kan börja rejsa. Jag har så mycket tankar i huvudet och saker som jag måste komma ihåg att göra. Jag kommer fram till Stockholm om lite mer än en timme och då på en gång kommer jag börja. Jag ska plocka ut klänningarna som jag beställt, handla mat, fixa present, smycken till bröllopet, städa och börja packa. Ikväll kommer hon som har lägenheten med en person som ska hyra efter oss. Det är lite saker som jag lär få klart. Som tur så jobbar jag inte så mycket denna vecka. :p men jag blir stressad av att inte kunna börja. När man väl börjat så kanske det inte tar så lång tid som man kanske tror. Men nu vill jag komma fram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0