Kent.

Jag började lyssna på Kent för några dagar sen. Nu är det allt jag lyssnar på :P Så bra och nostalgiskt och nya låtar. Jag lyssnade på låtar från skivan "du och jag döden" och insåg att deras omslag var väldigt snyggt.
Något som jag fick för mig nyligen var att man skulle ha gamla lp skivor i ramar och ha på väggen. Så jag började kolla runt lite för att hitta något kul. Men när jag såg Kents omslag på skivan så ville jag ha den. När jag började leta för att se om man kunde köpa den som lp så visade det sig att det kunde man. Men... den kostade en hel del. Mellan 1500 till 2500 kr. ;P Så... den blir det nog inte på väggen. Men den är fin i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0