1 h & 45 min.

Det blev två rejält svettiga träningspass ikväll. Började med combat med Daniel och svetten började rinna från pannan efter tio minuter. Det kändes väldigt bra. Efteråt så tog jag min trötta kropp och körde 45 minuter kettlebell. Det var intressant, slutpumpade axlar. Jag blev rätt skakis ganska snabbt. Men jag är riktigt nöjd över dubbelpassen. Det är skönt med kettlebell eftersom att man har lösa vikter så man måste hela tiden använda många små muskler för att stabilisera. Jag kände mig dock väldigt svag i armarna och axlarna. Övningar som var ovanför huvudet var inte lätt minsann. Men jag ser fram emot att se framsteg där inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0