Framåt.

Det händer lite grejer nu. Vi kan ju börja med dem inte så skojiga. Det är att jag är himla trött hela tiden, hoppas att det bara är det dystra vädrets fel. Jag har även haft smått huvudvärk senaste dagarna. Får prova om lite massage kanske kan hjälpa om jag är spänd kanske.. Hoppas det håller sig borta imorrn. För i morgon ska jag provjobb på Willys :) Börjar kl sju på morgonen, det var länge sen som jag var uppe så tidigt. Blir en väldigt intressant dag. Förutom det så var jag in på Jc i kupolen idag och pratade med chefen där. Dem söker folk och det vore ju schysst om jag kan mixa dessa två tim/vikariat. Nu har jag en bra anledning å hoppa i sängen redan nu och läsa lite å vakna pigg å glad imorrn. Godnatt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0