Fredag.

Jag har en lugn och skön fredag. Har inte gjort så himla mycket idag, varit och handlat, läst, surfat. Snart ska jag och mamma göra mat så vi hinner äta innan hon ska iväg till jobbet. Jag ser fram emot att vara ensam hemma en sväng. Då tänkte jag se ikapp på tvprogram som jag har missat och sen gå till Må bättre på lite body.... pump! inte combat :P Jag kände av halsen lite imorse men jag antar att det bara var för att det var morgon för nu är det borta.

Igår när vi kom ut från willys så sa Kristofer att jag kunde komma och jobba på måndag igen. Men då frågade jag om jag kunde få jobba lite tidigare istället eller också så att jag inte tappar det som jag har lärt mig. Det vore väldigt synd, jag vill gärna ha det färskt. För jag har ju långt från lärt mig allt på endast 7 timmars arbete där. Men han tyckte att det var vettigt och sa att han skulle titta på det och höra av sig. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0