Huvudstad.

Jag kom till Stockholm i lördags förmiddag. Alex mötte mig på centralen. Vi drog till nackaakademin och var på öppet hus för utbildningen förpackningsdesign. Det var rätt intressant. Skönt med sällskap dit för själv hade jag troligen inte lyckats att ta mig dit :p Jag sa hejdå till Alex mötte upp David, vi åkte hem till Daniel och han visade hur dem bor. Jag fick slänga av mig min väska. Kvällen spenderades med att göra pasta med lime och lax sås och lite serier. Söndagen gick vi på lite loppisar och slappade mest tillsammans med en trött Daniel. Såg på mer Battlestar galactica :) Måndag idag och jag har umgåtts med Alex när D & D jobbade. Jag och Alex fikade på espressohouse, tog en sväng i affärer och snackade skit. Nu har vi precis ätit och ska se de två sista avsnitten av vandrande döda! Jag trivs här och känner mig välkommen, kul att bo med med dessa tokar igen. Kul att umgås med Alex också. Vi skulle träffas imorgon en sväng också. Jag har även en dejt med Cc från kps imorgon halv fyra :D Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0