Torsdag.

Jag började dagen med att se på de avsnitt av top model som jag har missat. Jag skulle egentligen ha kollat på det igår kväll men jag lyckades se ett avsnitt av tre sen kunde jag inte hålla ögonen öppna! Det gick bättre nu på förmiddagen :P Jag har roat mig med att deklarera som sagt, ska organisera lite papper och så nu tänkte jag. Jag har inte så mycket planerat för dagen, i alla fall inte här hemma. Det blir däremot en sväng till Borlänge senare för att kolla på en klänning på kupolen. Jag letar för fullt efter en klänning till Rickard och Jessicas bröllop, jag vill hitta en riktigt najs klänning. Efter det är det träning som gäller, combat och kettlebell tänkte jag ge mig på idag. Det kan bli kämpigt eftersom det är Daniel som håller i combaten och Nina som kör kettlebell. Men roligt blir det nog. :) Imorgon är det fredag, då drar jag nog och bosätter mig hemma hos Sara ett tag. Ska vara hundvakt på kvällen när hon jobbar. På lördag blir det party hos Thomas som fyller 30. Blir kul att träffa och parta med lite Julafolk, det är alltid skoj. Känner jag mig och Lottis rätt så blir det fuldans :P Klädsel är vitt så hoppas att ingen har rödvin med sig :P Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0