Förra helgen.

Förra fredagen var jag hemma i Säter och satt och pratade med Alex. Hon lyckades övertala mig till att åka tillbaka till Stockholm på lördag för att gå på kulturnatta med henne där. Jag var inte så svår att övertala. Bokade en bussbiljett för 100 kr och så var det klart. På morgonen köttade jag sista combatpasset på MB i Borlänge. Det var marathon och passet varade i två timmar. Sjukt jobbigt och roligt.
Efter combaten så var det bara hem och duscha och plocka ihop saker och vidare till bussen. Kom fram vid klockan fyra och då ringde jag Spåman för att veta vad dem höll på med, han och David var inte hemma. Jag hade inte sagt något alls till David att jag kommit till Stockholm. Så jag pratade bara med spåman och vi kom överens om att vi inte skulle säga något till David. Så dagen gick och jag och Alex och Jesper var på kulturnatta och kollade på intressanta museum och sen satte vi oss i Gamla stan och drack en öl och pratade.

Daniel ringde och berättade hur det gick för dem. Dem var hos Benny på party och skulle till en krog i Sundbyberg så vi sa att jag skulle komma dit och möta dem när de drog dit. Jag hann dit före dem och det var riktigt kul att se Davids reaktion när jag kom fram till dem när dem stod och köade :P Först såg han riktigt förvirrad ut men blev väldigt glad när han insåg att den personen som kan kände igen var jag :D

Jag stannade i Stockholm hela denna vecka fram till torsdag, var det i alla fall meningen, jag missade tåget och fick stanna en natt till. Så jag åkte tillbaka till Säter på fredag morgon istället.
Jag var hem för att träffa mamma, Rickard och Jessica och vi var till Marlene och blev bjudna på grillat. Riktigt trevligt hade vi, trots att jag var trött och hade halsont och ledsna fingrar :P

Igår så tog jag mitt pick och pack och åkte ännu en gång tillbaka till Stockholm. Denna gång för att stanna. Vilket kändes ganska lurigt. Men ändå bra. Idag har vi varit till Ikea en sväng och handlat lite nödvändigt. Så nu börjar vi få lite ordning och reda här ändå. Känns riktigt skönt.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du får visa lite bilder så jag får se hur ni bor :D

Svar: Det kommer :)
bejk.blogg.se

2014-05-04 @ 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0