Framåt.

Eftersom jag bara har fått 50% på Jula i kungens kurva och jobbade bara i måndags denna vecka. Så känns det ju lite tråkigt och det blir så lätt segt om man inte har något för sig flera dagar i rad. Nu är det i alla fall så att jag ska till bemanningsföretaget som jag varit i kontakt med ett tag nu och ska börja på något så kallat 0-timmars kontrakt. Det betyder att man har en annan huvudsaklig sysselsättning men kan få hoppa in och jobba om det passar hos dem. :) Ska till dem imorgon kl 10 och skriva kontrakt och få kläder.

Nästa vecka ser ut som följer:
Måndag, Jula 14-18
Tisdag, Jula 06-16
Onsdag, Kassautbildning ica, 10-16
Torsdag, Jula 14-19
Fredag, inget än så länge

Det känns bra att ha något för sig så gott som hela nästa vecka. Mitt mål är att jobba varje vardag och kanske helg ibland. Det kommer inte bli så mycket helg på Jula vad jag kunnat se i mitt schema som jag fått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0