Jobbat klart.

Jag blev kvar på jobbet lite längre än tänkt eftersom det vi höll på med drog ut på tiden. Men på vägen hem från tunnelbanan så skyndade jag mig för jag var trött och hade ont i huvudet så ville bara komma hem. Mitt i stressen så ser jag ännu en hare (typ tredje nu) sitta och äta maskrosblad på en gräsplätt. Så jag stannar upp och tittar på den ett tag, först var den på väg att sticka men ångrade nog sig när jag stod still och skuttade tillbaka till bladen och fortsatte äta. Det var skönt att få ett litet avbrott i det hela och bara titta på haren och sen fortsätta.

Det har varit rätt tröttsamma första dagar i och med att jag inte är van att gå upp halv fem... :P Samt mycket nytt och saker att ta in. Nya rutiner och nya människor att samarbeta med. Men nu börjar jag lära mig namnen på många av dem som jag jobbar med och det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0