Juni knackar på

Jag insåg nyss att det alldeles snart är juni. Det betyder att jag också fyller år snart. 25 år för att vara precis. Om någon undrar vad jag önskar mig i present så kan ni få veta det här :P Det ena som jag önskar mig är en produkt mot frissigt hår, Redken extreme anti-snap. Skulle vara kul att prova och se om det blir någon skillnad. Man ska ha i det i fuktigt hår och sen låta det vara i, funkar även som värmeskydd när man blåser/plattar håret. Jag önskar mig också en bok som heter Glaskroppar. Jag har tidigare läst böcker från samma författare och var sugen på att läsa även denna nya bok som nyss kommit ut. Något som alltid funkar är ju självklart blommor i alla olika former och storlekar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0