Svan.

Idag börjar jag jobba kl 14 så jag har haft hela förmiddagen hemma. Jag tänkte att jag skulle ta en promenad när jag vaknat, gick upp vid 8. Men det såg så mulet ut så jag kom inte iväg förän efter tio. Tog då en promenad runt Råstasjön igen. Jag mötte på denna ståtliga svan med dessa små lurviga bäbisar efter sig när jag gick runt sjön. :) Kul att ha nära till djur och natur.
När jag hade ca 5 minuter kvar tills jag var hemma igen så började jag få regnstänk på mig och det började regna lite smått. Varmt och skönt sommarregn, väldigt behagligt. Men jag är nöjd att regnet kom när jag nästan var hemma för nu regnar det för fullt :P Nu ska jag göra mig redo för att jobba några timmar på Jula. Ska värma lite mat och så innan jag beger mig till Kungens kurva, känns som att det var ett tag sen jag var där.. och det var det ju också, har inte jobbat på Jula på en vecka nu. Tråkigt för jag trodde att jag skulle få fler tider denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0