Tung dag.

Idag började jag jobba kl 06.00 på Jula. Det innebar att jag gick upp 04.30 och åkte från solna kl 04.53. Eftersom jag tycker att det är så roligt att stressa upp mig för olika saker så gjorde jag självklart det inför imorse. La mig tidigt, halv tio igår, men lyckades ju inte släppa tankar på att komma upp och iväg i tid och att ta mig fram till Jula. Så jag sov inte bra i natt kan jag ju lugnt påstå. Men jag kom fram till Jula i tid och var på plats när jag skulle. Det blev en hektisk start där också för vi hade väldigt mycket varor som skulle ut under dessa tre timmar innan butiken öppnade. Men jag tog mig igenom med hjälp av Erik som jag jobbade med. När butiken öppnade så var det dags för kundtjänst. Jag slutade kl elva och tyckte att det var väldigt skönt och en bra mjukstart.

När jag kom ut från Jula så gick jag över till Ikea och mötte upp Marianne och åt lunch med henne där och vi tog en vända i varuhuset. Jag köpte lite saker som saknades i köket så som bunke, stekspade och skärbräda. Det var skönt att göra något efter att jag slutat för annars hade jag väl bara gått hem och somnat.

Just nu försöker jag underhålla mig med något så att jag inte somnar, det känns som att jag kommit över det värsta just nu. Jag tog mig ur fåtöljen och har fixat lite och nu dricker jag lite te. Ska göra mat strax. Imorgon börjar jag också tidigt men får sova en timme längre i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0