Broken.

Jepp nu har min Htc mobil som jag vann för två och ett halvt år sedan gått sönder. Mycket tråkigt. Det är något som gör att jag inte har täckning när jag inte är hemma och uppkopplad på det trådlösa nätverket. Så det gör ju saker ganska krångliga. Som tex att åka hem från jobbet, jag kan inte kolla sl och se när bussen/tåget går. Men även att bara så enkelt smsa och vara tillgänglig om någon skulle vilja ringa mig. Hon på tele2 butiken sa att jag skulle prova systemåterställa mobilen och se om det blir någon skillnad, andra alternativet var att skicka på service. Men eftersom min mobil är så gammal så köper jag nog hellre en ny än skickar på service. Så jag har spanat in Htc's nya mobil som heter Htc one m8, den är dock alldeles för stor och dyr och häftig för mig. Så jag tror att det kommer få bli Htc's mindre variant fast i samma serie, Htc one mini 2. Ska ta en tur till netonnet imorgon och se om den får följa med mig hem eller inte. Jag har varit himla nöjd med min Htc hela tiden och hoppas att denna nya kommer att fungera lika bra som min One x :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0