Fira.

Igår fyllde David år och jag hade dragit ihop lite vänner för att dra ut och käka middag tillsammans. David visste inget alls om vad som var på g, bara att han inte fick komma hem så sent från jobbet. Jag hade åkt in till stationen och mött upp Rickard och jag hade lämnat en lapp på sängen där det stod att han skulle sätta på sig en skjorta och ta sig till Östermalmstorg innan kl 18 :) Jag och Rickard åkte till T.g.i Friday's och satte oss med varsin öl och väntade in folket. Först kom David och han blev glad över att hitta oss där. Nästa person som kom var Spåman som kom precis när vi pratade om honom. David blev överraskad. Vi hade bord kl 18.30 och vi satte oss där och började babbla oavbrutet. Sen dundrar Daniel och Paula in strax efter halv sju :D David kände nog på sig att det var just dem som skulle dyka upp tillslut. Fint folk kommer sent! Vi hade det supermysigt där på restaurangen, vilken god mat, vilka bra personer att hänga med sådär en torsdag kväll!

Kvällen blev riktigt lyckad och det var roligt att se David nöjd och alla verkade trivas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0