Här går det undan!

Här sitter jag och chillar. Kom upp ur sängen för en stund sen. Börjar nämligen kl elva idag så jag fick sovmorgon. Men oj vad helgen gick fort! Tyckte precis att den började men nu har jag redan jobbat hela helgen. Kan ju ha med att göra att det var supermycket folk både lördag och söndag! Speciellt igår! Hela tiden var det massa med folk i kassan och det som var mest drygt var att det var så himla hög ljudnivå mest hela tiden. Ett himla brus av folk, och barn som skrek osv. Så jag kände det den sista timmen att jag inte riktigt hängde med och var trött i skallen. När jag varit in på Maxi och sen äntligen kom hem. Ja, då somnade jag på sängen :P Som tur så låg jag på täcket och inte under, det var lite kallt och det gjorde nog att jag inte somnade helt. Jag kom tillslut upp och kunde börja göra lite käk och matlådor för idag och imorgon. :P Förutom det här så har jag inte gjort något vettigt i helgen alls faktiskt. Ja förutom att jobba då! Har bara varit trött när jag kommit hem och knappt orkat göra något vettigt käk. Nåja. Så är det ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0