Ledig onsdag.

Igår när jag kom hem vid sju ungefär, firade jag att jag skulle vara ledig idag med att köpa chips. Så jag placerade mig i soffan och kollade vidare på Steamboy, käkade chips och somnade nog strax efter nio där i soffan. Det märks att man har haft en del att göra på jobbet. Blev inte direkt piggare idag. Har mest suttit i soffan, kollat klart på filmen som jag somnade ifrån, kollat på mer serier, städat lite. Men känner inte att jag har någon ork direkt. Ska försöka dra mig till Ikea för att köpa en handduk eller två. Men det känns inte så lockande för jag fryser bara jag är här inne :P Känns inte som att det blir bättre om jag går ut då heller :P Nåja, det är planen, samt att gå till friskis också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0