Mys.

idag har jag haft en lugn och skön dag.Jag trodde att jag skulle få jobba men så blev det visst inte. Så jag började dagen med att kolla på film med vår gäst Mattias. Vi åt frukost och plockade ihop här sen skulle han iväg in till stan. Samtidigt som jag blev inbjuden att käka lunch med David och hans kollegor vilket var väldigt trevligt. :) Efter de åkte tillbaka till jobbet så gick jag in på Ikea en sväng, skulle köpa en extra filt så inte Jessica fryser när hon ska bo här i helgen! Vi har nämligen inga extra täcken eller så. När jag kom hem vid kl ett så sprang jag ner i källaren och tvättade lite sängkläder och handdukar så det fanns nya och rena. Upp och städa och dona i lägenheten så det blev fin. Jag slöade framför serier och så fram till när David kom hem. Han tyckte att det var mysigt här, roligt att höra. Det börjar bli mer hemma nu när man bott in sig lite. I helgen blir det träningsmässa, det ska bli riktigt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0