Rekrytering.

Jepp, jag kom nyss hem från rekryteringsträffen på Arbetsförmedlingen Globen. Det var inget företag som var klockrent men det var ändå en nyttig upplevelse, man fick träffa företagen för en kort intervju och innan det så presenterade företagen sig och vilken tjänst de söker. Jag har som sagt jobb på Jula till årsskiftet och jag såg också att jag har mitt kontrakt på Storesupport också till sista december. Så där vet jag inte om de vill ha mig kvar eller inte. Men det kanske dem vill men det är ändå bra att ha lite andra vägar och dörrar som man kan ta.

Det känns rätt så kul att nu kunna lämna Jula bakom mig, det har varit något som jag klängt mig fast vid för att det varit bekvämt och det har funkat. Men nu är det verkligen dags för någonting nytt. Det har jag sagt länge men nu är det på g att hända. Det har lärt mig mycket och jag har utvecklats. Jag försöker se alla möjligheter till det nya året istället för att det är läskigt och jobbigt. Jag kan välja vilken väg jag vill! Det finns ju hur många som helst, så jag ska ta till vara på detta och prova mig fram. Jag vet och är tacksam att jag har stöd från framför allt David men självklart av min familj och vänner. :) Jag har ingen aning om vart jag ska och jag kan hamna var som helst. Det blir spännande att se vad 2015 kan ge. Förhoppningsvis kan jag hitta rätt tillslut och verkligen se något som passar mig och som jag kan tycka är riktigt givande och kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0