Helgen stundar.

Åh, vad jag ser fram emot helgen! Hade en seg dag på Jula idag men dagen gick ändå fort som tur var. Jag var duktig och stack direkt iväg på träning efter jobbet. Kom hem kl sju, gjorde mat och åt mat. Nu sitter jag här och chillar. Ska snart lägga mig i sängen. Klockan ringer innan kl fem imorgon. Inte okej, lite därför som jag verkligen ser fram emot att jobba klart imorgon och få ta helg. Imorgon ska jag jobba i på Ica Maxi i Haninge, det tar en timme att åka dit härifrån. Så passande en fredag liksom. Men jag tänkte lyxa till det och fira helgen med att köpa The sims 3 :P Så jag ska svänga förbi Mediamarkt efter jobbet och köpa spelet, det kostade 50 kr mindre att köpa det där än på nätet om man skulle ladda ner eller beställa hem det. Så nu vet jag i alla fall vad jag ska göra i helgen :P Förutom det så ska lite mindre roliga saker göras, så som tvätta, städa lite och träna. Sista är ju inte så tråkig i och för sig :)
Nåja, nu ska jag bädda ner mig och se om jag kan somna snart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0