Prata med någon

Idag ska jag iväg och prata med en karriärcoach/livscoach kl 15 i gamla stan. Det kommer helt klart bli intressant, jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig. Men jag ska hoppa på pendeln om en timme så får vi se hur det går. Det är nämligen så att jag varit rätt så nere och missnöjd nu i höst. Vilket kan ha att göra med just hösten men också att jag inte trivs med tillvaron och jobbet och jag känner att jag verkligen inte gillar att inte veta vad jag ska göra. När chefen frågade om hur jag tänkte om kommande år och hur jag ville jobba så fick jag panik. Jag sa att jag inte kommer jobba mer och det kändes läskigt och konstigt att säga. Men nu blir det så att jag kommer jobba som timanställd för att börja det nya året helt utan jobb eller annan sysselsättning kändes ju kanske inte som bästa planen. Men jag hoppas att det kan ge mig något att gå och prata med denna coach. Kanske är helt fel och kanske okej eller helt rätt. Det visar sig, jag ska gå dit och försöka ha ett öppet sinne. Det är dyra möten men jag hoppas att det ger något eftersom att ingen studievägledare hittills har tagit emot mig. Jag behöver någon att diskutera med och få lite olika alternativ och nya sätt att tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0