Träning!

Jepp! Då finns det ingen återvändo! Bara att svettas å va glad! :P Nu har jag bokat mig till ett träningsevent nästa helg den 8de november. Det är minsann Jessicas förtjänst att jag ska dit. Hon vann biljett dit och ville ha sällskap, jag var väl inte så himla svår att övertala :) Sen var jag till friskis och svettis här i Järfälla och hämtade mitt nya träningskort. Jag var på Må bättre i Solna för sista gången idag, mitt medlemskap tar slut imorgon den sista oktober. Så nu är det verkligen inga ursäkter som gäller då friskis ligger en promenad på 5 min hemifrån oss. :P Ska dit imorgon förmiddag innan jobbet tänkte jag. Det som var så himla bra var att jag fick 1600 friskvårdspoäng från jobbet att använda innan detta år är över, ja man tackar! Det satt inte helt fel. Mitt träningskort för 6 månader blev mycket billig och det var ju himla bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0