Workmode.

Det börjar bli dags för mig att komma över på workmode. Jag har varit ledig i tre hela dagar vilket har varit jätteskönt. Jag har tränat, mamma har hälsat på och jag har bara haft det lugnt och skönt. Men imorgon jobbar jag stängning på Jula och sen jobbar jag till och med tisdag nästa vecka. Ser inte fram emot det eftersom jag fortfarande är inne i ledigheten. Det har varit som en minisemester att varit ledig så länge :P Men det känns väldigt bra. Jag har kommit igång med träningen nu och var iväg idag och gjorde ett riktigt bra och skönt träningspass. Jag ska se om jag orkar med ett pass i helgen efter jobbet också. David far till Rättvik över helgen och jag som vanligt kan inte hänga med :P Så är det när man jobbar varannan helg, det brukar liksom inte passa när det händer något kul :P Men men, så är det! Nu ska jag gå ner till centrum och prova lite kläder i butik. Jag behöver nya kläder :P Få se om jag hittar något, har inte lyckats hitta något jag gillar den senaste tiden. Ciao. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0