Birds.

God morgon. Det gick ju bra att sova själv här ändå. Så skönt med sovmorgon! :) Men vädret är inte direkt med mig idag men ska väl dra mig iväg på cykeln om ett tag ändå. Få se om jag hittar till Barkarby härifrån. Igår på lunchen så gick jag in på en djurbutik som ligger alldeles bredvid Jula och jag tittade på massa söta undulater och dvärgpapegojor. Så nu är jag jättesugen på att skaffa en liten birdie igen. :) Jag satt igår och sökte på ofarliga växter och träd som man kan ha till sin fågel samt hur man skulle bygga ett helt rum till fågeln. Var rätt svårt att hitta information om det. Men det är något som jag skulle vilja ha i mitt hus, ett eget rum till mina fåglar. Med massa pinnar, leksaker och växter så de kan flyga och bo i ett eget rum. Få se om det någonsin kommer hända, vore riktigt mysigt i alla fall. :)
Kolla vilka sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0