Höstigt.

Jag tycker att det märks att det inte är sommar längre. Det är i alla fall det som jag tror är anledningen till att jag är så himla trött nu mera. Kan knappt hålla ögonen öppna kl halv nio och imorse så gick david till jobbet kl sju och jag somnade om igen och sov till halv tio. Då hade jag verkligen sovit massa med timmar. Men jag tror också att det kan bero på att jag inte tränat på hur länge som helst. Det var minst en månad sen i alla fall. Så idag var jag till Må bättre i Solna och sa upp mitt medlemskap där. Det blir inte av med träningen när jag måste åka dit så nu ska jag se om det finns något bra alternativ här omkring. Jag och en tjej på Jula har pratat om att träna på Friskis tillsammans. Det vore ju najs att ha någon att träna med men sen är det en annan sak om våra scheman går ihop så vi har tid samtidigt också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0