Omvänt.

Denna vecka har jag bara jobbat kväll, förutom i måndags. Jag har vänt på mina rutiner lite. Jag brukade alltid vara trött och kunna somna kl nio på kvällen om jag fick. Nu lägger jag mig vid kl elva eller tolv. Går inte upp så tidigt som jag skulle vilja, idag vaknade jag av mig själv 08.20. Blev först stressad att jag sovit för länge för jag ska träffa en kompis som jag jobbade med i Kungens Kurva kl elva inne i stan. Men sen insåg jag att jag hade gott om tid. :) Så det är min plan idag, plus att dra till Saab och jobba mellan 17-21. :P

Jag ser fram emot helgen. Det blir nog ingen chillhelg direkt. Jag har något att göra varje dag, vilket förstås är roligt! :) På fredag ska vi ut och dricka öl med Daniel och Paula. Daniel fyllde år nyss :) På lördag ska jag antagligen ut med Jula och Bowla! Söndag har vi tänkt att vi ska ut i skogen och grilla!! :D Har hittat ett jättemysigt område en bit härifrån som vi ska dra till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0