Grönt.

Jag har varit på himla bra humör de senaste dagarna, det beror nog på att jag kommit igång med träningen ordentligt, solen skiner mer och mer om dagarna, det är spännande med nytt jobb osv... Sen såklart att det börjar sticka upp små små växter ur jorden redan! Jag är supernöjd med den här hyllan som David köpte åt mig! Jag har länge velat ha en sån och så ligger det en sån på golvet en dag när jag kommer hem från jobbet! Så jäkla nöjd. :)
Längst upp på hyllan är det en liten hjärtan-på-tråd :)
På andra hyllan så har jag planterat paprikafrön som inte tittat upp än, David satte en ingefära i den lilla lådan och några rosor lever än sen alla hjärtans dag :D
Här har jag planterat chili som tittar upp redan och i krukorna med platsen över har jag satt citronkärnor.
Längst ner är min ek och mer chiliplantor :P I den andra krukan är det smultronfrön som jag satt igår !
Jag är även jättenöjd att min orkidé börjar knoppa lite igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0