Himla trevlig torsdag.

Idag har det varit en bra och uppiggande dag. Det började med att en kollega frågade om jag ville göra sällskap när han skulle klippa sig typ precis utanför där jag bor. Självklart sa jag, en anledning att gå upp och göra sig i ordning i tid. Så jag hängde med det och sen drog vi vidare till Ikea och fikade tills de öppnade kl 10. Vi tog en kort sväng där inne och sen skulle han dra till jobbet så jag åkte hem. Jag hade ändå ett träningspass inbokat på friskis kl 11.30. Och vem smsar inte mig när jag är på väg att kliva in på friskis? Det är Denise som frågar om jag jobbar och det visar sig att hon är påväg till samma pass :D Jag står och pratar med de trevliga värdarna i receptionen tills hon dyker upp. Vi kör passet med core i 40 minuter och sen fortsatte vi själva i gymmet och blev kvar i ca 1½ timme! :) Så länge hade jag aldrig stannat om jag varit där själv. Sen chillade jag hemma, åt, gick och provade lite kläder på Gina och köpte lite smått i gallerian. Nu har jag fixat klart för att dra till jobbet till kl 17. Hela dagen har solen lyst som har gett mycket energi vilket känns riktigt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0