Nytt.

Jag har ju sökt lite jobb hit och dit senaste tiden och fick faktiskt jobb på fitness24seven i solna men jag insåg att det ger för dåligt betalt och för få timmar utan att kunna utöka så jag sa nej till det. Helt plötsligt så kom det ett jobberbjudande till. Det var genom företaget som David är anställd hos och genom hans chef. Så nu börjar jag som timanställd på samma företag som David men kommer jobba på en annan anläggning. Man tror ju att man är öppen för nya utmaningar men jag har tvekat till detta men inser ändå att jag inte har något att förlora. Detta kan, som Davids chef sa, öppna nya dörrar. Även om detta är en timanställning och jag kommer jobba 2-3 dagar i veckan så kan det generera andra jobb så småningom :) Jag är nervös men jag tror att det ska gå bra! Inte konstigt att man stannar där man är van och bekväm, knepigt att vara ny på ett ställe. Men det är en välbehövlig utmaning för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0