Träning.

Japp, det blev en vecka förskjutet men NU, nuuu har david också ett gymkort på friskis :) Vi har tränat två gånger denna vecka, ska köra sista passet på lördag eftersom jag jobbar kväll fram tills dess. Det är jättekul att träna ihop med någon! Det gör verkligen skillnad att inte bara dega ihop när man kommer hem från jobbet. Är man inställd på att man ska iväg så är det bara å byta om och vandra hela fem minuter till friskis! Jag köpte gymhandskar igår också, äntligen hittade jag ett par som är enbart svarta och är i min storlek. Det är som alltid när man ska köpa något, det ska vara rosa, lila eller något gulligt på det bara för att det är för tjejer: :P Sååå... vår plan är att minst träna två gånger i veckan men helst tre dagar. Två dagar styrka och en dag kondition. Vi får se hur det går. Men det känns bra hittills. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0