Träna träna.

Jag ska om en stund ge mig iväg till friskis. Jag var där igår också på ett pass men då var jag inte så pigg så orkade inte ta ut mig alls, hade ont i huvudet och inte på g så det blev inte så givande. Men därför tar jag ett till pass idag också och hoppas att det kommer gå bättre vilket jag tror :) Ska kila iväg om 20 minuter, det är så skönt att bara kunna gå till gymmet. Men jag hoppas att David kommer hem från jobbet snart så han hinner smaka på min spenatlasange som jag gjorde för ett tag sen. Så tråkigt att göra mat och sen inte kunna smaka på det direkt. Jag får smaka efter träningen men jag vill att han ska säga om den vart bra eller inte :P Jag tror att jag fick till det bra men jag glömde av den så den fick stå inne längre än den skulle. Men det kanske inte gjorde så mkt, jag vet inte än. :P Men men. First things first !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0