Heeey!

Nu har jag inte skrivit något här på evigheter. Nu fick jag ett ryck :) Vet inte om ens någon är in och kollar här längre. Meeen jaja :)
Jag ser fram emot att jobba klart på fredag, jag slutar kl 18 då och seeen har jag semester i en vecka! Woho! :P På fredag kväll ska jag träffa Alex och gå ut en sväng, ska bli riktigt kul! Sen drar jag till Dalarna någon gång under helgen. Ser fram emot lite lugn och ro hemma!! Jag ser också fram emot att inte sova här ensam längre. David åkte till Dalarna för en vecka sen och jag har haft väldiga problem med att somna. Jag tycker att jag borde ha vant mig nu med att sova själv här men jag känner mig ändå typ orolig när jag ska somna. Inte så roligt!



Men däremot så fick jag ett underbart lite meddelande igår kväll. Zandras lilla bäbis har äntligen kommit ut! Lilla Aili. :) Jag höll på att somna igår och skulle ställa klockan bara. Såg meddelandet från Zandra och blev helt klarvaken! :D GRATTIS till er!! Jag ser fram emot att komma och hälsa på och mysa med lillan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0