Energi!

Vad bra det känns! :) Jag är mycket gladare nu än i höstas och det känns för jäkla bra! Jag var på ett möte idag hos Friskis och Svettis för att bli värd i receptionen där. Mycket bra energi och jag känner mig peppad att prova på att jobba där. Man får prova på vid tre tillfällen och känna om det är något för mig. Utöver det så har jag ju extra jobb på Saab via Davids chef, inte ett så utmanade jobb men kul att komma in i ny bransch och vem vet vad det kan leda till framöver. Jag trivs bättre på Jula, fått vänner i personalen som även är pepp på att träna tillsammans och det är jätteroligt! Våren är på väg och mina växter växer så det knakar. Snart drar vi iväg på en weekend till göteborg. Ja... fullt upp helt enkelt. Så himla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0