Full fart.

Det är mycket som händer just nu känns det som! Det är väldigt roligt och såhär gillar jag att ha det. Jag var ju ledig igår och nu jobbar jag 6 dagar i sträck innan jag åker till göteborg. Men det känns inte så farligt att jag gör det eftersom jag har rätt okej tider ändå. Ledig igår, idag börjar jag kl 17 så jag hinner med mycket innan dess, imorgon börjar jag kl 13 och sen jobbar jag helgen. Helgen och måndag är heldagar men sen på tisdag så börjar jag kl 17 igen. :) Jag ser väldigt mycket fram emot att åka till göteborg och först träffa Hanna och Christian och sen kommer David och vi ska umgås med Rickard och Jessica :D Det är dags att vi kommer iväg en liten sväng faktiskt. Hoppas vädret håller i sig tills dess också! Det vore klockrent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0